Pages

Saturday, February 5, 2011

(FAMILY) Picnic @ Batu Ferringhi, Penang

Mengambil kesempatan pulang ke kampung berkumpul sesama ahli keluarga dalam musim cuti raya cina tahun ni, aku and famili ambil kesempatan untuk meluangkan masa berpicnic aka berkelah di Batu Ferringhi, Penang hari ini..

Sedikit info pasal mi familia, ma parents tinggal di Kepala Batas, Penang since abah aku pencen last 3 years..aku ada sorang kakak, and 2 orang adik perempuan..kakak aku yang dah berkeluarga tinggal di Penang as well, di Tasek Gelugor..and adik2 aku keduanya dok di Lembah Klang which sorang baru bekerja dan tinggal di area Bangsar South (wahh...bukan Kerinchi ker?) and sorang lagi still stadi di Pusat Asasi Sains UiTM Puncak Alam, Shah Alam..

So bila dah balik berkumpul ramai2 ni seronok jgk berpicnic kan sambil2 hidup udara pantai yang fresh di Batu Ferringhi tu..


gambar seluruh family before balik

Semua sedang khusyuk menikmati lunch yang dibawak dari umah

my beloved parents and sisters

my sweetheart rehat dalam tent

my nephews yang sentiasa nak pakai baju sama

my small family..hihi




2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...